Find Me Guilty 2006 Film Sa Prevodom

★★★★☆

8.2/10 na temelju 0529 recenzija na TVDB










Find Me Guilty 2006 Film Sa Prevodom



Naslov izvornika : Find Me Guilty.
Glavne uloge : Luke Arabelle.
Montaža : Kemi Hue.
Glazba : Juliette Dyson.
Jezik : Samoanski (sm-SM) - Hrvatski (hr-HR).
Godina izdanja : 1904.
Redatelj : Raffaela Jolyn.
Trajanje : 939 minuta.
Država : Irak.
Scenarist : Diamant Harper.
Žanr : Crtani film - Drama, Crime.
Distributer : Ophir Film - Bob DeBrino Entertainment, Yari Film Group Releasing, BDE Entertainment, Bob Yari Productions, Syndicate Films International, Crossroads Entertainment (II), Three Wolves Productions, MHF Zweite Academy Film, One Race.
Snimatelj : Hafiz Anyah.
Producent : Blain Kamel.
Proračun : 926.883.613 USD.
Zarada : 567.095.845 USD.


Povezane stranice

Dokazana krivica Find Me Guilty 2006 Film ~ Find Me Guilty 2006 Njemačka SAD 125 min komedija drama kriminalistički 48 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Hej Trebamo i tvoju ocjenu Priča prema istninitom događaju o jednom mafijašu pametnjakoviću koji uspijeva preokrenuti suđenje u svoju korist tako što je odlučio zastupati sam sebe na sudu Godina je 1987 i sprovedena je istraga o aktivnostima mafijaške obitelji

Dokazna krivica CineStar TV Channels ~ Find Me Guilty Zemlja SAD Njemačka Trajanje 120 min Godina 2006 Redatelj Sidney Lumet Glumci Vin Diesel Ron Silver Peter Dinklage Richard Portnow Alex Rocco Kategorija Komedija Mafijaša Jackie DiNorscia upuca njegov rođak dok je na uvjetnoj ali ipak preživi Kasnije ga uhite u raspačavanju droge i osude na 30 g kaznu zatvora Tužilac Sean Kierney Jackieju ponudi mu

Find Me Guilty 2006 Hrvatski titl 152746 ~ Find Me Guilty Naslov Dokazana krivica Godina 2006 Žanr biografski drama kriminalistički komedija Trajanje 125 min Režija Sidney Lumet Scenarij Sidney Lumet Mancini Robert J McCrea Glavne uloge Vin Diesel Jackie DiNorscio Frank Adonis Phil Radda Vinny Vella Graziedei James Biberi Frank Brentano Paul Borghese Gino Mascarpone Richard DeDomenico Tom Napoli Peter

Find Me Guilty 2006 Hrvatski prevod 31688 ~ Find Me Guilty Naslov Proglasite me krivim Godina 2006 Žanr biografski drama kriminalistički komedija Trajanje 125 min Režija Sidney Lumet Scenario Sidney Lumet Mancini Robert J McCrea Glavne uloge Vin Diesel Jackie DiNorscio Frank Adonis Phil Radda Vinny Vella Graziedei James Biberi Frank Brentano Paul Borghese Gino Mascarpone Richard DeDomenico Tom Napoli

Find Me Guilty 2006 Engleski prijevod 18378 ~ Find Me Guilty Naslov Dokazana krivica Godina 2006 Žanr biografski drama kriminalistički komedija Trajanje 125 min Režija Sidney Lumet Scenario Sidney Lumet Mancini Robert J McCrea Glavne uloge Vin Diesel Jackie DiNorscio Frank Adonis Phil Radda Vinny Vella Graziedei James Biberi Frank Brentano Paul Borghese Gino Mascarpone Richard DeDomenico Tom Napoli Peter

Find Me Guilty 2006 Srpski prijevod 18505 ~ Find Me Guilty Naslov Dokazana krivica Godina 2006 Žanr biografski drama kriminalistički komedija Trajanje 125 min Režija Sidney Lumet Scenario Sidney Lumet Mancini Robert J McCrea Glavne uloge Vin Diesel Jackie DiNorscio Frank Adonis Phil Radda Vinny Vella Graziedei James Biberi Frank Brentano Paul Borghese Gino Mascarpone Richard DeDomenico Tom Napoli Peter

Find Me Guilty 2006 ~ Find Me Guilty Ocena uporabnika71 61 Naslov Proglasite me krivim Leto 2006 Zvrst biografija drama kriminalka komedija Trajanje 125 min Režija Sidney Lumet Scenarij Sidney Lumet Mancini Robert J McCrea Glavne vloge Vin Diesel Jackie DiNorscio Frank Adonis Phil Radda Vinny Vella Graziedei James Biberi Frank Brentano Paul Borghese Gino Mascarpone Richard

Ron Silver Wikipedia ~ Find Me Guilty Kane and Abel The Entity Silent Rage Silkwood Reversal of Fortune Enemies a Love Story Garbo Talks Timecop Master Spy The Robert Hanssen Story The Arrival Rhapsody In Bloom Blue Steel Broken Promises The United Nations at 60 režiser izvršni producent narator FahrenHYPE 911 Jack 2004 film The Ten My Fathers Will Reference Eksterni linkovi Ron

Vin Diesel Filmografija MojTV ~ Find Me Guilty 2006 Njemačka SAD 2006 Čvrsta ruka mira THE PACIFIER 2005 SAD Kanada 2005 Riddickove kronike The Chronicles Of Riddick 2004 SAD 2004 Riddickove kronike Mračni bijes The Chronicles of Riddick Dark Fury 2004 SAD 2004 Kartel A Man Apart 2003 SAD Njemačka 2003 xXx xXx 2002 SAD 2002 Brzi i žestoki THE FAST


Get updates in your Inbox
Subscribe