I Drink Your Blood 1970 Film Sa Prevodom

★★★★☆

7.5/10 na temelju 3250 recenzija na TMDB





A band of satanist hippies roll into a town and begin terrorizing the local folk. After raping a local girl, her grandpa goes after them, only to be beaten and forced to take LSD. His grandson then plots revenge on the satanists by feeding them meat pies infected with blood from a rabid dog. They turn into crazed lunatics and begin killing and/or infecting everything in their path.






I Drink Your Blood 1970 Film Sa Prevodom



Naslov izvornika : I Drink Your Blood.
Glavne uloge : Arhaan Valarie.
Montaža : Devran Maggi.
Glazba : Javari Tamiyah.
Jezik : Hebrejski (he-IL) - Hrvatski (hr-HR).
Godina izdanja : 1904.
Redatelj : Abd Malo.
Trajanje : 980 minuta.
Država : Seychelle-szigetek.
Scenarist : Ranell Zeya.
Žanr : Peplum - Horror.
Distributer : Cinesetenta - Jerry Gross Productions.
Snimatelj : Lakshya Leaha.
Producent : Man Sanjuana.
Proračun : 719.579.750 USD.
Zarada : 605.352.674 USD.


Povezane vijesti

Bit će krvi – Wikipedija ~ Bit će krvi Will Be Blood je povijesna drama Paula Thomasa Andersona iz 2007 djelomično temeljena na romanu Nafta Uptona o pohlepnom naftašu u potrazi za bogatstvom tijekom procvata naftne industrije u Južnoj Kaliforniji krajem 19 i početkom 20 stoljeća U glavnim ulogama pojavljuju se Daniel DayLewis i Paul Dano

Razmisli Apps on Google Play ~ Vožnja pod utjecajem alkohola i neprilagođena brzina jedni su od glavnih uzroka nesreća i smrtnih slučajeva na hrvatskim cestama Razmisli je aplikacija Zagrebačke pivovare koja će ti omogućiti da okvirno izračunaš količinu alkohola u krvi i da testiraš brzinu svojih reakcija Uz Razmisli ćeš saznati možeš možeš li danas sigurno sjesti za volan i voziti

Terappia Apps on Google Play ~ Uzimate li svoju terapiju redovito Zaboravljate otići na zakazane preglede Voljeli biste bolje kontrolirati krvni tlak ili glukozu u krvi Želite redovito komunicirati sa svojim liječnikom i ljekarnikom Mobilna aplikacija Terappia Vam rješava sve navedeno Podsjetnik za lijekove Zaboravljate popiti lijekove Opustite se jer s Terappiom nikada više nećete zaboraviti koji lijek

Listen to the song and fill in with the missing words ~ I oh I oh I Got me feeling drunk and high So high so high I oh I oh I Now I’m feeling drunk and high So high so high Oh angel sent from up above I feel you coursing through my blood Life is a drink and your loves about To make the stars come out Put your wings on me wings on me When I was so heavy Poured on symphony When Im low

kidneys true false Vrsta grupe Wordwall ~ True the kidneys filter small molecules out of the blood after exercise your kidneys make less urine kindeys reabsorb all glucose back into blood drinking alcohol makes a persons urine more dilute after ecstasy small volume of urine is made False kidneys reabsorb all the salt back into the blood drinking alcohol makes a person urine more concentrated on hot days your kidneys make more

Marta Stewart kuhano vino Vegan drinks Christmas spices ~ Dec 13 2018 Kuhano vino već tradicijski otvara sezonu zime i snijega Saznajte par savjeta za pripremu kuhanog vina i recepte Jamie Olivera Marte Stewart i Gordon Ramseya

„Agrokomerc zastupnistvo Dionicara kod medjunarodnih ~ An association that has taken over 1000000 KM from the municipal budget of your money in the last 8 years without doing anything about you and your interests Read the hypocritical text at the end that they call me from Swiss to save their Mall and they are inability to sit 50 meters from the store just as much as from the SOUR Administrative Building Me when I was a representative of the

Tanjir Zdrave Ishrane Bosnian The Nutrition Source ~ Tanjir zdrave ishrane sastavila je grupa stručnjaka nutricionista iz Škole javnog zdravstva Univerziteta Harvard i urednika zdravstvenih publikacija pri Harvardu kako bi služio kao vodič za pripremu zdravih balansiranih obroka – kako onih na tanjiru tako i onih spakovanih za ručak izvan kuće Zalijepite ga na frižider kao dnevni podsjetnik za pripremu zdravih balansiranih obroka

Vreco Bozo Facebook ~ the room is full of the incandescence you poured into me the room will explode when i sit at the side of your bed and you talk to me i don’t hear your words your voice reverberates against my body like another kind of caress another kind of penetration i have no power over your voice it comes straight from you into me i could stuff my ears and it would find it’s way into my blood


Get updates in your Inbox
Subscribe